28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Pääsiäisen tilaisuuksia Mikaelin seurakunnassa 2024

Mikaelin seurakunta

18.03.2024, 14:31 /  päivitetty 18.03.2024, 15:33
Teksti: Käykäämme nyt Jerusalemiin ja yhdessä paastotkaamme, virrestä 54. Kevätkukkia ja pääsiäismunia.

Suureen juhlaan valmistautuminen on alkanut. Kotona rairuohopussit on ehkä jo hankittu. Virpomavitsojen koristelu on monen tapa. Kirkossa juhlaan valmistautumista tehdään seuraamalla Jeesuksen ristintien matkaa.

Siunattua valmistautumisen aikaa!

Liity pääsiäismatkantekijöiden joukkoon tapahtumissamme:

Pääsiäisajan hartaudet ja jumalanpalvelukset

Pitkäperjantain konsertti Mikaelinkirkossa 29.3. klo 18.

Felis-jousikvartetti sekä Cantus Novus -kuoro, joht. Katri Vanhamäki. Ohjelmassa Haydinin teos Jeesuksen seitsemän sanaa ristillä. Vapaa pääsy, ohjelma 10 e.

‍Itä-Helsingin ekumeeninen ristisaatto 26.3. klo 15-19.30

Myllypuron kirkolta Mikaelinkirkolle n. 5 km. Keittolounas ja musiikkihartaus. Matkalla hartaushetket Aleksanteri Syväriläisen kappelissa ja Metrokappelissa. Iltahartaus ja iltapala Mikaelinkirkolla. Katso tarkempi aikataulu tästä linkistä.